INFO! Cauti o echipa de mesteri in zona Bucuresti, Prahova sau Buzau?
Majoritatea preturilor le stiti din acest articol insa a venit vremea sa aflam date noi despre manopera in constructii la diferite activitati. Se pare ca avem preturi mai mari fata de inceputul anului ceea ce este oarecum normal dat fiind ca suntem in plin sezon.
Sursa preturilor este o medie intre preturile practicate de firme de constructii si persoane fizice. Pot exista unele diferente dar cam acestea sunt preturile actuale.
Sa nu uitam ca si zona unde locuiti influenteaza costul cu manopera. In Bucuresti, Timisoara, Sibiu si in alte orase mai dezvoltate va trebui sa platiti mai mult, in zonele mai de langa orase si in provincie o sa scapati mai ieftin.
Iata lista de preturi actualizata pe 2023 :
Preturi demolari si decopertari
pret Demolat pereti / tavane rigips 10 lei MP
pret Desfacut gresie, faianta 10 lei MP
pret Desfaceri pardoseli mozaic 15 lei MP
pret Demontat parchet 6 leu MP
pret Curatat glet la pereti si tavane 5 lei MP
Manopera constructii si amenajari 2022
MONTAJ RIGIPS
pret Placari tavane Rigips la gata 85 lei MP
pret Montaj Tavan Casetat 88 lei MP
pret Placari Pereti Rigips pe mamaligi 40 lei MP
pret Executat Pereti Rigips la gata 82 lei MP
ZUGRAVELI
pret Glet nivelare / 2 straturi 33 lei MP
pret Glet de finisaj 15 lei MP
pret lavabila (1 strat) 15 lei MP
SAPE
pret Sape de egalizare MP 29
pret Sape mecanizate MP 39
pret Sape autonivelante MP 15
TERMOIZOLATII
pret Placare polistiren 45 leiMP ( 1 strat adeziv)
MONTAJ GRESIE SI FAIANTA
pret Montaj Gresie 80 lei MP
pret Montaj Faianta 82 lei MP
pret Montaj Piatra Naturala 105 lei MP
MONTAJ PARCHET
pret Montaj Parchet Laminat 31 lei MP
MONTAJ TAPET
pret Montaj Tapet 38 lei MP
ZIDARIE
pret Zidarie BCA
pret Zidarie caramida
pret Zidarie caramida plina
TENCUIELI
pret Tencuieli interioare 29 lei MP
pret Tencuieli exterioare 34 lei MP
pret Tinci 21 lei MP
Aveti ceva de adaugat la aceste preturi ? Poate preturile dvs ? Comentati mai jos.
Obs.
Citez:
„ZIDARIE
pret Zidarie BCA 55 lei MP
pret Zidarie caramida 68 lei MP
pret Zidarie caramida plina 90 lei MP”
Cred ca preturile la zidarie se refera la metrul cub (ca unitate de masura), nu la metrul patrat. Nu poti sa percepi in Romania 20 EUR pret de manopera pentru un metru patrat de zidarie cu caramida plina, iar pentru un metru patrat de perete de rigips „la gata” sa percepi 16 Lei !!!
Rectificati greseala va rog.
AI CITIT GREȘIT, SCRIE CA UN METRU PĂTRAT DE BCA ESTE 25 NU 55 CUM AI SCRIS.
Nu a scris gresit prețul se ia la mp si asa este mic daca lucrezi corect si plătești toate dările eu iau 75 lei mp
Bai sunteti nebuni cu 55sau 75 lei mp de zidarie ? Da cat timp dureaza sa zidesti un mp ?
De ce nu construiți voi dacă credeți ca e scump
Buna seara am și eu o întrebare la ce preț se pune mp de piatra naturala scări și pardoseli pe anul 2022 ?
Preturile pe 2020..2021..sau schimbat..lucrez in tara de peste 10 ani..sunt preturi cat să trăiești..bine..dacă ești bun câștigi bani ..frumoși..daca lenea e la putere .mai bn te angajezi eu plătesc taxe la stat plus sănătate și multe altele mă descurc..dar nu la preturi de nimic cer un ban da știu pe ce..clientul nu are voie sa se plângă după ce ai terminat e construcții orice problema are o rezolvare..faci totul ca la carte și nu ai voie să greșești…cine dorește orice tip de lucrare sunați 074638412..cu încredere..merci și spor la toți ..detalii doar la tel..
Bună seara.
Pentru o casă din BCA parter 55mp formată dintr-un living bucătărie baie și wc de serviciu , plus un loft interior din lemn 24mp, cât cereți manoperă la roșu?
Merci
130£
probabil la mc este la contruit la rosu, la compartimentari este la mp ca unitate de masura……
Auziți ăștia care comentați de preturi ca sunt mari de ce nu învățați meserie si va faceți singuri
Daca eu as plăti unu care comentează de prețuri sunt mari 50 de lei la zi nu cred ca le-ar conveni la un meserias ziua de lucru este de 200 lei pe zi si la necalificat de 100 lei pe zi
Toata lumea vrea sa le faca pe poama
Eu i-au 350 lei Ron ziua 8 ore , nu se negociază cine nu-i convine să nu mă ia , de ce cer atât pentru că eu am plătit cursuri și am băgat banii pentru a învăța cum să muncești regulamentar cu materialele , cursuri pe gresie și faianță , gleturi de diverse tipuri , zugrăveli , stucuri și resine lichide , parchet toate timpurile și tâmplărie , cursuri de instruire a utiliza corect materiale și pași lor , compoziția materialelor , atenție la detalii de finisaje mă refer la profilare etc . Cu 200 Lei Ron trebuie să vin cu bani de acasă .
Prietene, este apreciabil ca te-ai perfectionat pentru a lucra în mod corect! Dar ce inseamnă 8 ore pe zi ca si suprafață? ( dă ne un exemplu?…), că de ,,LĂLĂIALĂ”…pe 8 ore,
care în realitate munca este de 4…suntem sătu!!
Astia jegmansc l;umea cat pot mai tare , si mai sunt si obraznici !
Ai dreptate,cred ca au gandit rau astia cand au facut preturile.este bataie de joc
inainte sa afisati preturi va rugam informativa mai intaiafisati bine m2 ml va multumesc pentru intelegere
Tencuiala începe de la 30 lei / mp in funcție de încărcătură…poate ajunge și la 50 lei
Multumesc pt lista de preturi eu lucram la preturi mult mai mici
preturile afisate (la tencuiala) sunt cu materiale sau doar manopera!?
Astea sunt noile preturi. Stiti altele mai mici ?
uni vor ca constructori doar sa munceasca si ei trebe sa traiasca
Am avut și Io un constructor care numai știa să ceară banii de muncit nu a luat 3 muncitori habar nu avea de construcție miam făcut zile fripte in care am renunțat la el de la acoperișul casei dar prea târziu zidul este foarte strâmb asa că sfătuiesc oamenii să deschidă ochii să nu mai ia zidari fără metru.
pentru ca nu lucrati cu societati sa aveti garantii de aceea se intampla asa
Asa este , vrei calitate si garantie plătește o firmă serioasă și pretul pe care ți-l cere este pentru calitatea lucrării si riscurile pe care si le asuma firma in caz ca lucrarea nu este bună.
multi se dau meseriasi si sint niste cirpaci
Aveți dreptate. Ăia cu firme sînt aceeași doar că că fură și pentru stat.
Nu trebuie neaparat firma stimabile.Se poate face treaba foarte buna si cu echipe de meseriași.Dar daca te zgarcesti la mălai astea-s rezultatele.Poate nu la manoperă ci la materiale,tot nu este bine.Nu zic sa iei ce-i mai scump pe piața.Daca ai un „meșter”care iti recomanda mereu ce este mai ieftin pe piața,pentru ca el lucrează la fel de bine cu orice,fii atent.Nu te bucura ca faci economie.Daca crezi ca ai gresit si ai inceput deja cu o echipă,cheamă un prieten ce lucrează în domeniu sau o cunoștință,un meseriași al unui prieten etc.O a doua parere nu strica.Daca ai dat avans si se dovedește că sunt lichele,pune-i la alta treaba,unde nu fac pagube si iti poti recupera din bani.Fii un pic hot.Sper sa nu mi-o luati in nume de rau,incerc sa ajut.
Bun raspuns si bine spus.
Foarte bine mestere. Toti la birouri, dar sa inghita praf , sa suporte caldura , frig …..mai niciunul . Toti vor moaca. Eu sunt din TULCEA. Se plang ca nu sunt maistri. Sunt ,dar nu sunt platiti si pleaca apoi ca nu sunt apreciati. Apoi se plang de buleli. Pe roman nu ai sa-l schimbi veci.
Foarte frumosă descrierea,bine punctat
Bine zis bos asa le trebuie la romani moca si mai au si pretenti?
Nui prost cine mananca 7 paini ii prost cinei da….
Eu cred ca preturile care le vantura unul si altul pe NET nu au nici o legatura cu realitatea. Preturile se fac de constructori fiind calculate in functie de mp, ml, mc, zi munca, gradul de dificultate al lucrarii, nivelul de calificare al meseriasilor (toata lume stie calitatea se plateste), notorietatea firmei de constructii, Si plus de asta in constructii nu exista pret mare sau mic exista preturi corecte. Toti vor sa construiasca cu firme dar cu pret de echipa constituita had-hoc de pe meleagurile patriei, nu merge asa. toata lume stie ce inseamna firma si ce obligatii presupune. Oricum despre construitul clandestin, daca pot sa-i spun asa, mai vorbim incepand cu 2017…
Comentariu de nota 10
la zidarie BCA manopera e de 100 ron ( metru cub )
ceea ce ar fi cam 33 lei/ mp la zidarie BCA de 30 cm 🙂 sau 25 lei/ mp zidarie BCA de 25 cm…
Ca firma nu iti permiti sa lucrezi pe preturile mentionate mai sus!!!!!!
Decopertat tencuiala mp 10
lei
Decopertat glet, lavabila mp 8
lei
Decopertat gresie/faianta mp 10
lei
Decopertat mozaic mp 15 lei
Decopertat tapet mp 10
lei
Demontat perete gips-carton mp 10
lei
Demontat parchet laminat mp 5
lei
Demontat parchet stratificat mp 10
lei
Demontat parchet masiv mp 12
lei
Desfaceri sape mp 15 lei
Demontat usi buc. 50
lei
Lucrari de tencuieli si zugraveli
Tencuiala manuala mp 20
lei
Tencuiala decorativa mp 15
lei
Tencuit glafuri (usi, ferestre) ml 20
le
Montaj glafuri ml 25 lei
Tinci mp 6
Aplicare glet grosier (2 straturi) mp 20
lei
Aplicare glet de finisaj mp 10
lei
Montaj coltare aluminiu ml 5
lei
Aplicare amorsa mp 4
lei
Aplicare vopsea lavabila(2 straturi alb sau colorata) mp 12
lei
Montaj bagheta decor din polistiren ml 15
lei
Lucrari de placari cu gresie si faianta, marmura/granit, mozaic
Placari cu gresie/faianta mp 35/80 lei
Plinta de gresie ml 15
lei
Placari trepte cu gresie ml 35/80 lei
Placari cu marmura/granit mp 40/100
lei
Placari trepte cu marmura ml 80
Placari cu mozaic mp 100 lei ĺ
Chituit mozaic mp 15 lei
Lucrari de placare cu gips- carton (rigips)
Structura metalica[doar structura] mp 15
lei
Placa gips-carton pe structura metalica mp 10 lei
Placare dubla[doar placatul] mp 20 lei
Tavane false, tavane casetate mp 35
lei
Montaj rigips prin lipire mp 30
lei
Masti rigips ml 35
l8
Scafe, arcade, romanate ml 60
lei
Izolatie cu vata minerala dim. 5-10 cm, mp 10
lei
Izolatie cu vata bazaltica dim. 5-10 cm mp 15
lei
Lucrari de montaj parchet, mocheta
Montat parchet laminat si plinta mp 12
lei
Montat parchet stratificat mp 25
Montat plinta parchet stratificat ml 10
lei
Montat parchet masiv mp 60 lei
Montat plinta parchet masiv ml 10
lei
Montat prag trecere ml 10
lei
Montat stoper usa buc 10
lei
Montat mocheta mp 20
lei
Lucrari de montaj tapet
Montaj tapet mp 20
lei
Montaj fototapet, tapet personalizat, tapet 3D mp 35
lei
Montaj bagheta decor din polistiren la tapet ml 15
lei
Lucrari de turnat sape
Sape de nivel mp 15 lei
Sape autonivelante mp 10
lei
Alte servicii
Montaj lambriu mp 40 lei
Montaj usi interior buc. 120 lei
Reparatii usi interior pe ambele fete buc. 300
lei
Placari piatra naturala mp 80
lei
Hidroizolatie Sika mp 20
lei
Imprejmuiri din cherestea mp 10 lei
Invelitoare cu carton bituminat mp 35 lei
Lucrari fatade
Demontat/montat schela lemn mp 14 le
Montat termosistem + un strat masa spaclu mp 30
lei
Finisaj tinci driscuit mp 6
lei
Tencuiala decorativa mp 15
lei
Zugraveli lavabile (2 straturi) mp 15 lei
Salutare, pe 2019 cam ce prețuri mai sunt, mulțumesc anticipat
ADEVARAT. PUI BANI DE ACASA SA TRECI LUNA. LA NOI IN ROMANICA NOASTRA , DA ROMANICA . MUNCA DE JOS NU ESTE APRECIATA. FURTUL,INSELACIUNEA,SMECHERIA, ASTEA DA …..SUNT APRECIATE.
Mda …o camera de 4×4 zugravit …o socoteala simpla …4 pereti …40m plus tavan 16m fac 56 m ×15 lei =840 lei
Mai adaugi amorsa si iesi undeva la 1 000 de lei
Sunteti cretini sa cereti atat ptr 3 …4 ore de munca cu indulgenta
De fapt nu …vorba cuiva de aici ..cretin ala care da
EXEMPLELE POT CONTINUA
Un fapt divers : cineva in Bucuresti a vrut o scafa sa mascheze o draperie …a venit meseriasul a facut o si a montat o nefinisata , pret 1 000 de lei
Montaj spot luminos ( o gaura si conectare intre ele ) 20 euro ..
Dementa 🙁
De unde ai luat 3-4 ore , nu ști ce vorbești despre o muncă profesională , trebuie să acoperi , folosești bandă plinta etc , bandă uși și ferestre după ce le chituit cu un silicon sintetic , amorsă plus o mână de acoperire și după încă două mâini nu m-ai ziceam de reparatii dacă se ivesc este muncă de 3 zile trebuie respectate orele de bază pentru uscarea produsului între mâini , eu aș lua cam 9.000 Lei Ron de zugrăvit un apartament cu doua camere , prețul corect.
te pot contacta pe email?
9000 de lei in trei zile manopera? vin si eu !
In ce domeniu lucrezi Pascu? daca nu cunosti de ce vorbesti?
Cretin e ala care gandeste ca tine,este imposibil sa zugravesti o camera bine calitativ in 3-4 ore,3 ore dureaza doar sa se usuce amorsa,de acea faceti buleli,nu respectati normativele.
problemele sunt 2 1. dai cu amorsa 2ore si 3 de asteptat . alea ce astepti mi le pui in carca . dai prima mana stai 2-3 ore si spui vin maine mai dai o mana si asa iti scoti 2 zile minim la 7-9 ore de munca . oricum 90% din firmele romanesti si muncitori nu sunt de meserie . sunt tip Ion de la colutl strazi . Eu iti dau un ban dar facem o foaie garantie ca nu se unfla ca nu cade ca nu etc unde vii si refaci totul de la 0 sau ma lasi sa te las in carucior pe viata . si iti faci tu pretul de meserias .
OBSERVATIE! Cum sa iei 10 lei pe mp de placat rigips, doar placare ? Adica 30 lei
Simplu; curentul, gazul ,carburantii, mancarea costa cat in occident pretentiile pe masura .
Îți dau un sfat… Faci tu lucrarea și vezi ce economie faci și tot odată îți vei da seama dacă te pricepi. Cei care se pricep la făcut prețul la mp. Sa construiască singuri.
Corect
Eu am inceput sa-mi fac singur din cauza celor care iti iau pielea. Mi-am zidit singur casa si apoi am chemat meseriasi la tencuit ca sa termin repede. Toti ma intrebau ce firma am chemat la zidit… Era prea bine zidit.
toti vor sa construiasca ceva si daca se poate si moca va ganditi oare voi ca o lucrare de meserias bun ramane acolo in casa voastra toata viata?? vreti sa construiti dar cu costuri minime. lucrul bine facut trebue sa aibe costul lui . daca vreti lucrare ieftina va recomand sa luati din ziar nr de tel si sa lucreze in casa dv-tra un meserias care sa facut meserias peste noapte. deci asa o sa fie si lucrarea. multe din preturile afisate nu sunt corecte dar nici moca nu se pot face lucrarile.
Reparatii usi interior pe ambele fete ??!! Usi de seif ?
Caut si eu o firma sau echipa care sa imi tencuiasca exterior 320mp…si cand am cerut un pret mi s-a dat pe mp… apoi s-a dublat ca cica….adus schela, montat schela, dus schela…etc.. oare asa e si in afara? iti da un pret si apoi vine…ca de fapt e dublu?!!?
Multumesc
Practicile unor firme sau persoane sunt ceva de genul. Cer putin pe mp si apoi adauga anumite activitati, cam ce ati spus dvs. Raspunsul este da si nu. Pretul face diferenta.
E ca la mașină cind o cumperi preț de pornire… Da, dacă vrei optiuni plătești nu… Sau vrei gratis? E mort în Africa GRATIS
Schela se inchiriaza ,se plateste transportul se monteaza si demonteaza, toate acestea sunt pe timpul programului de lucru .SA-MI SCRIETI CINE FACE ACESTE OPERATII PE GRATIS SI IL ANGAJEZ LA FIRMA IMEDIAT. STIU CA AM UN SALARIAT CARE NU TREBUIE PLATIT.Iar daca stiti firme care inchiriaza pe gratis schela si o transporta !!!!!
Se vede ce fel de stofa ai …. Pai tu ca firma de construcții ce pretinzi ca ai, ar trebui sa deții și scule, schele ca asta este domeniul tău de activitate si sa se reflecte in prețul tău la manopera. Pai tu vrei sa ie 100 pe manopera exemplu si sa -ți plătesc si închirierea sculelor ?? In cazul acesta schela de care ai nevoie…. De aia fug toți de voi… si atunci când prinde_ti unul mi-l jupuiți …
Pai si tu cum tencuiesti fara schela? Ce zici nu are sens, e ca si cum un electrician iti cere bani separat ca sa care trusa de scule.
Schela trebuie sa faca parte din dotariile firmei sau a meseriasului, pe mine nu ma intereseaza cum tencuiesti, eu ti-am dat lucrarea pe care ai vazut o inainte.
Si pe mine ma lua unu cu vrajeala ca 100 lei mp de pus polistiren de 15 si schela ma priveste, da ma ca eu ma apuc sa pun schela si tu sa vii peste 2-3 luni sa iti faci treaba. Am gasit in final cu 60 lei cu schela montat/demintat cu tot.
Sa nu acceptati cu schela voastra ca sunt firme care dau tepe, te trezesti ca platesti degeaba luni de zile pana vin ei sa tencuieasca.
Am si eu o problema. Acum 2 ani am inceput constructia unei case. Am preferat sa lucrez cu echipe pe diferite etape, insa
la exterior a iesit prost. Mai exact, peste zidarie s-a montat vata minerala cu grosime de 15cm, s-a dat o mana sau 2 de masa de spaclu si plasa de armare, dar au venit ploile in noiembrie si nu am mai putut termina. NU A IESIT PREA DREPT. Echipa nu mai exista, au pllecat in afara. Cum pot sa fac sa iasa drept, exista metode de pontaj sau totul se face „la mana”/ „la ochi”. As vrea sa am peretiidrepti, planeitate foarte buna.
B
Dacă doriți putem colabora vă las numărul de telefon00 40 743 051 260
Trebuie vorbit clar si explicit de de la inceput
orice lucrare de constructie corect trebuie sa se execute dupa ce se intocmeste un deviz de lucrare din care reiese toate cheltuielile.
Adevarul este undeva la mijloc…
Sunt in plin proces de cautare a unei locuinte si am vizualizat pana acum un esantion considerabil de apartamente. Pot spune, fara a face trimitere la cineva anume de pe acest site, ca multor „mesteri” cu sau fara „firma” li se umple gura de euro atunci cand ne explica ce treaba complexa este construitul dar cand cand le atragi atentia asupra bataii de joc aplicata respectivei lucrari vin invariabil cu textul: „daca nu-ti convine du-te la altul” (care din nefericire este tot cam ca el).
Doar o constatare…
Preturi cheie pentru diferenta de calitate.
Am construit o casa, inca lucrez la finisaje dar sunt satul de cati „meseriasi” am schimbat pana la stadiul asta. Si scumpi si ieftini si cunoscuti samd. Toti o apa si un pamant. Prima data, „aaa, cine v-a lucrat inainte… varza, praf, ia uite ce v-a facut”…. Dupa ce le arati ce fac ei, „aaa, sefu’ pai asta e problema? Daca nu iti place da banu’ si am plecat!” Majoritatea constructorilor sunt doar niste jepcari ordinari care iti iau o gramada de bani si-si bat joc de casa ta. Muncesc pe repede inainte, sa-ti ia banii si sa plece!
Din cauza meseriasilor escroci adevaratii meseriasi nu au de lucru .Un meserias nu te convinge cu laude , el merge la subiect in doua vorbe . Cine vorbeste mult , atit stie , sa vorbeasca , restu vorbe , angajeaza citeva lichele betive si strica o lucrare care trebuie sa fie ARTA . Cine lucreaza pentru bani nu este meserias , cine profita de un MESERIAS nu este OM . Parerea mea este ,ca trebuie sa muncesc de dragul meseriei, iar plata pe masura calitatii.
Nu mai mergeti pe ideea ca nu sint meseriasi ! Din tara au plecat doar tembelii care nu stiau meserie si cind vin in romania se dau mari meseriasi . Cei care mai sintem nu avem loc de betivi si smeicheri . Cel care nu se gindeste ca proprietarul cheltuie enorm nu a facut o casa pentru el si nici meserias nu este , cauta sa pacaleasca in stinga si in dreapta sa cistige cit mai mult fara munca . CIND TOCMITI SINT CITEVA CHESTIUNI DE BAZA ( cinstiti-l cu tuica , coniac bere vin , daca vi se pare ca e consumator , chiar daca e bun meserias , e RATAT . Daca nu e prezent tot timpul la lucrare pentru ca mai are lucrari , e flutura vint si bani . Cu cine tocmesti , ala va sta in curte pina la finalizare , cine spune de la inceput ca ,alte lucrari peste ce ati vorbit ,se plateste separat , e un om cinstit . Puneti citeva intrebari din executia lucrarii cu raspunsuri pe care le stiti , si puneti si citeva intrebari fantastice si vedeti ce raspunde , un om care vrea lucrarea , nu sa faca meserie , va avea raspunsuri de care o sa va minunati . Cine se lauda ca are meseriasi buni in echipa si nu se apreciaza pe sine , nu stie o boaba . Cine spune ca el nu stie meserie , dar are echipa , e sef , la tocmeala trebuie sa vina cu meseriasul care ramine tot timpul in curtea proprietatului . In rest sint cam pacaleli si va aflati in situatia in care sinteti acum . O ultima situatie care mi s-a intimplat , am fost solicitat de citiva asa zisi meseriasi sa execut o lucrare pe care putini o pot face , am tocmit , au picat deacord , si dupa ce am terminat mi-a spus ca in continuare voi lucra pe un pret mai mic cu mult , am spus ca nu lucerz pe atit si am plecat , nu am primit nici banii pe ce am lucrat si proprietateul nu a avut niciun cuvint de spus , cind a vazut ca eu plec si ei erau varza de meserie . Daca proprietarii nu zic nimic , nu au pretentii de executie , de calitate ,adevaratii meseriasi dispar .Lichelele trebuie exilate si din SOCIETATE , mai ales din curte .)
Mai fac o completare , nu stiu cum adevaratii meseriasi nu pot contracta o lucrare si necalificatii au lucrari girla si nu finalizeaza niciuna . In final ei conving proprietarul ca au dreptate si proprietarul nu stie nimic . Firmele de constructi va trimit oameni pe care nici sefii nu-i cunosc . Daca esti la firma si ai peste 10 ani de cind esti angajat , cunosti meserie , daca ai un an si mai ai si virsta de peste 30 ani , esti in grupa AIA . Cind eram copil nu erau firme , doar citiva meseriasi care tocmeau lucrari si luau tineri din sat , dar sint lucrari de cind lucram cu tata si astazi el nu mai este , dar lucrarile sint si nu cred ca se vor reface curind . Imi pare rau cind vad ca un om cheltuie bani pentru o casa si nu este finalizata corect .
Despre meseriasi putem vorbi la nesfarsit, cei ce schimba echipele lucra la negru iar la final cand trag linia ies mai scump ca si cu o firma. La lucrare faci deviz cu preturile , contract cu plata in transe sau pe etape de manopera si garantie, de aici incep lucrarile ,nu-ti place nu platesti, daca faci asa nu ai probleme, O alta problema e ca toata lumea sti sa lucreze, isi fac ei personal, fara sa cunoasca materialele si ordinea punerii in opera,iar dupa scurt timp apar problemele si o iei de la capat.
Bv frate …ai pus punctul pe I
Bravo nene!
Ai spus cam tot ce era de spus si e adevarul.
Un meserias nu il cunosti doar dupa vorbe, el demonstreaza prin fapte si calitate. Sunt o gramada de ,,meseriasi,, din gura si veniti de afara care au doar ,,papagal,, si fac buleala rapida si scumpa… Stiu doar sa dea lucrul peste cap, sa ia banii si sa plece.
La noi astia sunt apreciati, nu cei care lucreaza cinstit, corect si bine.
Stii cum e?
Cand e vorba de facut o lucrare si ai nevoie de meseriasi/firma, cam ceea ce cauti, aia gasesti.??
Bravo Costel. Perfect adecarat. Asa este!
Lucrarile de constructii se fac in conditii putin mai grele fata de conditiile din birou ca angajat al statului.Deci comentariile din birou sint ieftine.Meseriasul cere,statul ia,firma trebuie sa functioneze iar beneficiarul plateste.Faceti o comparatie cu manopera din servisurile auto……In putin timp nu o sa mai fie cu cine lucra si atunci o sa vedem ce preturi vor fi.
Ce nu se înțelege e că constructorii șantajează cu refuzul, iar clientul n-are bani. Rezultatul va fi că nevoiașii vor reînvăța să-și facă singuri casa, iar constructorii se vor întoarce la lopata de unde au venit. Nu vă temeți nici unii nici alții; lucrurile se vor îndrepta.
Că dacă ai fi un profesionist cum susții, treaba o faci repede și bine, iar clientul te plătește cu ce are, adică o mînă spală pe alta și amîndouă fața. La primul cutremur mai serios, se va vedea ”profesionalismul” fiecăruia. Să pretinzi sume pe care celălalt nu le poate plăti, e echivalent cu a nu vrea să muncești. Deci de ce încurci lumea. (cineva își face o casă în Otopeni cu 17 euro pe metru2. Nu știu cît de priceput e, dar mîcar încearcă. În curînd vor fi producătorii care vor alinia prețurile la nevoile oamenilor, și nu constructorii (ei sînt la mijloc. În curînd nu vor mai putea construi nici cei cu firmă dacă n-au absolvit o școală. Și trebuie săse termine cu case pe culori. Asta se datorează faptului că nimeni nu știe să monteze o ușă sau să pună faianță. Faianța mea din baie nu poate accepta oglinda de strîmbă ce e. Căcănăria aia cu ”ai luat nepricepuți” că dacă mă chemai pe mine era altceva …e fumată de mult. Ce să fac să-i cer diploma de școală profesională ? N-O ARE NIMENI. Deci toți sînteți o apă și-un pămînt. Fără școală nu veți ști nimic. Făceți-vă un proces de conștiință. Dac-o aveți, că altfel toți putem fi șmecheri.
Clientul daca plateste cu ce are atunci sa nu aibe pretentii de calitate…..sumele pretinse trebuie sa reflecte munca prestata si trebuiesc stabilite IN LINII MARI deoarece pe orice santier , indiferent cat de complex sau nu este , apare neprevazutul si lucrari ascunse . Cat despre cel care isi face in otopeni o casa cu 17 eur /mp ….as dori sa il cunosc si sa il intreb de unde procura cutiile de carton si celofanele , pungile sau resturile menajere pe care le foloseste in executia minunatei sale constructii. Poate nu am inteles bine si e vorba de o cusca de caine …..cat despre producatorii care vor alinia preturile la nevoile oamenilor (producatori care scumpesc semestrial materialele cu 10-15%) mi se pare o utopie si pun afirmatia dvs pe baza faptului ca erati fumat !
PS …. Faianta dvs din baie s-a facut cum s-a putut de catre cine ati contractat si dvs l-ati platit cu ce ati avut…..si nu in ultimul rand
O MANA SPALA PE ALTA SI UNA RAMANE MURDARA…..;)
Aveti perfecta dreptate .Cei ce se vaita …aceia nu platesc pretul corect sau poate chiar nu platesc !!..Eu vorbesc din experienta de peste 25 ani .
Daca-l pui pe ala care a scris porcaria asta sa bata un cui cred ca-ti cere cat ai ridica casa in rosu.Nu cred ca preturile care le-a afisat sunt reale.Preturile astea erau acum 10 ani.
Cit costa un un mc de zidarie poroterm in teleorman rosiori de vede
Știe cineva să-mi spună, va rog, cât costa montarea țiglei pe un gard de 50 m liniari?
Cum la polistiren 15 lei plus o mana de adeziv? Ca nu înțeleg mai bine stau degeaba
De draq se vorbeste despre preturi in euro cand noi locuim in romania si mondeda natioanla este LEU ?????toate instituriile care percep plati in euro sunt niste terminati…jegosi ! pune leu ca nu cumparam paine in euro…..fututva mortii in gura !
Cat se mai ia de curățat calciul de pe perete până la placa?
Eu cred că prețurile sunt în concordanță cu cererile . Daca vrei calitate,lux, pune banu jos. Daca vrei cantitate și ieftineala atunci nu va mai plângeți că treaba nu e buna. Și mai cred ceva : atunci când chemi pe cineva la treabă interesați.va ce alte lucrări a executat și dacă clienții sunt mulțumiți. RECOMANDARE. O zi buna. Cerere și ofertă.
Boss,un mp de tigla metalica,la gata,de la asteriala?multumesc
Buna ziua,am cumpărat o casa in Târgu jiu 18 m lungime si 10 m latime.Doresc demolare acoperis si refacerea acestuia este acoperit cu tigla si doresc tot tigla.As dori un pret manoperă cu montat jgheaburi arterială doar cat este streașină si montat un geam în acoperis.acoperisul este în 4 ape și il vreau în 3 ape tin sa mentionez ca am si autorizație si proiect.Astept propuneri,multumesc
Da,bune antrebari bune răspunsuri ,și eu am o firmă de construcții și am preturile mici și lucrez de 25 de ani an construcții n-am reușit să fac pe toată lumea mulțumită . Vreau să spun că toți facem greșeli,dar adevărat că prețurile sunt mici pretenții, cât ancape pentru o lucrare de calitate superioară e nevoie de investiții nu putem face mare lucru cu preturile actuale.
Sunt Constructor Finisior profesionist . O singura problema cu clienti . Daca cumparati materiale fara stirea meseriasului si sant de rahat nu asteptati calitate . Daca cautati sa lucrati cat mai ieftin asa o sa iasa si proiectul ieftin . Preturile sant cam mici si asteptarile mari deci pe scurt lucre vine vrea pe aceste preturi eu unu nici nu mas misca de acasa pentru asfel de preturi sub orice nivel de trai ! Doriti calitate ascultati de meserias si de firma respectiva si nu va mai bagati in seama cu ei pana nu este finalizara lucrarea . Cumparati sau lasati firma sa aduca materialele ei licra dupa fisa tehnica si stiu unde si ce materiale trebuie aplicate plus ca se lucra cu un sistem si producatori de materiale diferiti . Daca doriti calitate atunci necesita si materiale de calitate . Plus scule pfofesionale . Voi vreti Nekerman dar cu gunoaie nu se poate dragi clienti ! Ar fi multe de spus despre mentalitatea proasta din romania si ideile de idioto care gandesc ca lucru ce se calculeaza in cap e total diferit si dificult decat practica ! Daca stiti voi mai bine ca constructori cu ani experienta atunci faceti voi .
Luna asta cineva mi-a cerut 65,000euro pentru un parter de 9/9 m (două camere și pivniță dedesubt, altul 40.000 euro. La prețurile astea îmi fac mie o casă (la roșu) și două pentru ei. Trai nineacă pe spatele moșului. Asta înseamnă să trăiești???. Treziți-vă, Un farmacist care a terminat facult. cu 1o, are 2600 de lei /lună, adică de LEI ÎN 30 DE ZILE INCLUSIV SÎMBETELE ȘI DUMINICILE cîte 10 ore pe zi. Încercați un mod de viață așa, și pe urmă să cereți manoperă de zeci de euro pe oră de lucru necalificată. Nimeni n-are o școală profesională. Am văzut la unul din cei de sus cum au prins popii de acoperiș cu cuie și scoabe, lemnul netratat și verde. Adică fac cotețe pentru porci nu case. Ăsta e adevărul.
Fiecare muncim pentru bani….. munca in constructii este foarte grea si necesita nu numai cunostinte ca la farmacie, ci si pricepere.
Este usor sa vorbesti in necunostinta de cauza, dar comparatia cu farmacistul mi se pare deplasata….domnul de mai sus se refera la cineva cu studii medii, cu doi ani de postliceala care nu se compara cu farmacistul cu facultate…..
Imi permit o simpla comparatie….sa schimbi patru cauciucuri si sa le echilibrezi platesti 60 lei….ai tencuit vreodata Cetatene cu pareri? 60 de lei inseamna 4 mp de tencuiala manuale in care intra operatiile de pregatit materialul, de a aplica strop, de a ponta, si de a tencui…..pentru un venit de 160 lei/zi, trebuie sa faci toate aceste operatii pentru 10 mp…..cumva esti bugetar cetatene de mai sus? vad ca la vorbe esti slobod la gura in totala necunoatinta de cauza.
Buna ziua ,am o intrebare pedntru meseriasi in constructii,cat costa un metru patrat de placat cu polistiren la exterior finisat fara decorativa,cat costa o casa de 230 de metri patrati.Va multumesc,sa raspunda meseriasii,nu cei care stiu din auzite!
Bună ziua! Un metru pătrat costă 30-35 RON. O zi frumoasă! Cu stimă!
Vreau să izolez casa cu BCA 100 mm, vă întreb cât costă mp?
Bună ziua! De obicei ziditul unei case (bca/cărămidă) se calculează la metru cub. În cazul de față vorbim de 90-100 RON per metru cub. O zi frumoasă! Cu stimă!
nu va suparati dar va certati degeaba pe pret de vina e propietarul daca plateste pt calitate va face un contract si daca asa zis meserias a gresit va repara pe banii lui .atunci sa vezi cati vor sa mai luceze
Salutare tuturor! Citesc mai sus pareri pro si contra firmelor de constructii. Cand colaborezi cu o firma, trebuie sa o faci pe baza de contract. Acel contract sa contina oferta de pret si garantia de buna executie. Altfel risti sa fi pacalit, pentru ca sunt fel si fel de asa zise firme. Cautati istoricul firmei, de cand e infiintata, daca are portofoliu de lucrari. Daca are, si e o firma veche, inseamna ca e de incredere. Verificati firma respectiva, sunt modalitati sa o faceti. Deplasati-va pana la punctul de lucru actual al firmei, sau mergeti sa vedeti o lucrare executata de ei. Personal am o firma care functioneaza de 15 ani, deci stiu ce scriu. Mereu am onorat lucrarile pe baza unui contract batut in cuie si niciodata nu am avut surprize. Nu ma intelegeti gresit, nu imi fac reclama. Reclama o fac clientii multumiti.Cu stima, toate cele bune!
Buna ziua sunt cam nou pe piata ce miam facut o firma de constructi si as dori si eu niste preturi doar manopera la tot cam ce se exista in constructi va multumesc
Cred că ați sărit după fix hello sunteți în Romania nu n Belgia sau Elveția nici acolo nu cere atât iar un meseriaș în Romania câștigă la zi 180 lei iar un necalificat între 120 și 150
DE UNDE AVETI PRETURILE ASTEA?
CA SA IESI BINE TREBUIE SA MAI ADUCI BANI DE ACASA CA SATI PLATESTI MUNCITORII!
Poți plăti un meseriaș și cu 500ron pe zi daca nu are conștiință și bun simț tot buleala face, am lucrat cu foarte mulți și majoritatea sunt la fel nu au grijă de scule le tine aruncate le lasă murdare etc.am ajuns la concluzia că e mai bine sa lucrez singur eu comand eu execut și lucrez cu preturi acceptabile facind și o analiză a clienților tind cont că pensionare au și dreptul la viață și cei cu salarii mici sau care se împrumută prin bănci că să-și facă un minim de confort. Prețurile afișate nu sunt mari eu fiind din Galați dar lucrez în deplasări și sun orașe unde unele prețurile sunt aproape duble.pentru mai multe informații cine dorește sau un sfat pot fi sunat la Nr 0742688645